Image

Nastavení a správa PPC kampaní

Dobře nastavená PPC reklama v nástrojích Google Ads a Sklik nebo na sociálních sítích vám pomůže velmi efektivně získat relevantní návštěvníky na váš web, a naplnit tak vaše očekávané cíle. Ať už chcete více prodávat nebo třeba posílit svou značku.
 

Kde se bude vaše reklama zobrazovat

Image
Ve vyhledávači Seznam a v obsahové síti zpravodajských a zájmových webů.
Image
Ve vyhledávači Seznam a v obsahové síti zpravodajských a zájmových webů.
Image
Ve vyhledávači Seznam a v obsahové síti zpravodajských a zájmových webů.
Image
Ve vyhledávači Seznam a v obsahové síti zpravodajských a zájmových webů.

Přínos PPC reklamy

  • Okamžité umístění na 1. místech ve vyhledávačích Google a Seznam
  • Rychlá podpora prodeje produktů a služeb
  • Přehled o investicích do marketingu a jejich návratnosti
  • Oslovíte více zákazníků a získáte nové poptávky

Kdy je pro vás PPC reklama vhodná

  • Chcete zvýšit prodeje svých produktů či služeb/uvést nové na trh
  • Chcete posílit povědomí o své značce (propagovat svůj obsah)
  • Chcete získat zpět návštěvníky, kteří na vašem webu/e-shopu již byli (remarketing)